کلیپ خدایی خدا غریبه
خرید درخواست عضویت ویژه
هزینه خرید عضویت ویژه ماهانه 500 تومان می باشد .
این قسمت درست ساخت است
کلیپ خدایی خدا غریبه

 

 

 

» حجم: 13 MB
download نرم افزار دیسک بوت راه انداز Hiren’s BootCD 15.2 FIXED 2014لینک دانلود

 

پخش آنلاین

نظرات کاربران

آخرین نظرات کاربران

این نظر توسط الــــــهام در تاریخ 1394/06/17 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

ســـــلام
شب خوش
باعنوان تعبیرتون ازدنیای مجازی آپ شدمشکلک
پاسخ : سلام
ممنون .....
راستشو بخوای نفهمیدم چیشد ؟؟؟؟؟
منظورتونو متوجه نشدم !!!! ( باعنوان تعبیرتون ازدنیای مجازی آپ شدم ) یعنی چی ؟؟؟؟؟؟
در هر حال موفق باشید ....
یا علی (ع) .....
توکل به خدا ......

این نظر توسط الــــــهام در تاریخ 1394/06/11 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

ســــلام
امیدوارم خوب باشین
راستش این سیستم من نمیدونم مشکلش دقیقا چیه بدجور هنگه
ادیوس رو درست حسابی لود نمیکنه
کلی باهاش ور رفتم درست نشدشکلک
خلاصه اینکه نتونستم کلیپرو کاملش کنم
کسی روهم سراغ ندارم بزاره از سیستمش استفاده کنم
هیچی دیگه همینجوری موند رو دستم
یعنی خیلی معذرت میخوام
امیدوارم ناراحت نشده باشید خیلی باهاش ور رفتم نشد

اگه خدابخواد یه لپ تاپ درست حسابی بخرم اونموقع جبران میکنم که ان سال طول میکشهشکلک
بازم ببخشیدشکلک
موفق باشید
التماس دعا
پاسخ : سلام
خیلی ممنون و همچنین ....
اشکالی نداره .... قسمت نبوده دیگه .... واسه ی چی ناراحت باشیم .... شما که زحمتتونو کشیدید و از این بابت خیلی ممنونیم ....
انشا الله لپ تاپ جدید رو هم بخرید به زودی ... ( ان سال طول میکشه ) خخخخ D:
خواهش میکنم ....
همیشه موفق باشید ....
محتاجیم به دعا .................
یا علی (ع) ........
توکل به خدا ..........

این نظر توسط ALI17 در تاریخ 1394/04/25 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین من این کلیپ رو خیلی دوست دارم عالیه وبلاگ خوبی هم دارین خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم من شما رو لینک کردم
http://nooretavala.loxblog.com/
موفق باشین
پاسخ : سلام ممنون... لینک شدید.

این نظر توسط مَغــــــزِ رَدیــ در تاریخ 1394/03/21 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

لایک
پاسخ : ممنون...

این نظر توسط مطهره در تاریخ 1394/03/12 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

میلاد نور بر شما مبارک

خدایا ، درک دوران سبز ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان

آمین . . .

پاسخ : سلام
ممنون عید شماهم مبارک

الهی آمین ...

این نظر توسط Mobina در تاریخ 1394/02/27 و 19:02 دقیقه ارسال شده است


↙✔خــــــــاطـــــــرات
هــَــــمــــان ســربــــاز مـفـقــود الاثـــری اســـــت
کــه تــا مــُـــردنـَـــــش را بــــــاور مـیـکـُـنــــــی
زَنـــــــــگِ در را مـــی فـِــشــــــارد...!!


شکلک
پاسخ : ....

این نظر توسط الــــــهام در تاریخ 1393/12/29 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

ســــلام
امیدوارم سال خوب و پربرکتـــــی داشته باشید و بهترینها براتون رقم بخـــوره...
التماس دعا
مـــوفق باشید.
پاسخ : سلام
ممنون منم سال خوب و خوشی رو براتون آرزومند هستم...
شماهم همیشه موفق باشین.

این نظر توسط ساسان در تاریخ 1393/10/22 و 5:25 دقیقه ارسال شده است

عالیه داداشی..عکسو خیلی دوس دارم ممنون...

این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/09/19 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی خوب بود خسته نباشین وموفق باشین *
پاسخ : سلام ممنون که سر زدید


کد امنیتی رفرش
تاریخ : پنجشنبه 06 آذر 1393نویسنده : admin
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
آمار سایت

افراد آنلاین افراد آنلاین : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 42
بازدید دیروز بازدید دیروز : 19
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 31
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13